قابل توجه دانشجویان عزیز
لطفا به منظور ارزشیابی اساتید در نیمسال دوم سال تحصیلی 1405-1404، از تاریخ 1405/04/08لغایت 1405/04/08با مراجعه به سامانه سادا نسبت به تکمیل فرم ارزشیابی اقدام بفرمایید.
لازم به ذکر است در صورت عدم تکمیل فرم در بازه زمانی مشخص شده، امکان ورود به سامانه سادا و متعاقبا دریافت کارت ورود به جلسه امتحانی وجود نخواهند داشت.
لینک سامانه سادا
****
با آرزوی موفقیت
مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی