با سلام، ضمن عرض تبریک قبولی شما پذیرفته شده گرامی ، لازم است در تاریخ های مقرر طبق زمان بندی اعلام شده نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام و تحویل حضوری مدارک طبق بندهای این اطلاعیه اقدام نمایند.
برنامه زمانی:
ثبت نام الکترونیکی :
ورودی های نیمسال اول ( مهر ) : از روز سه شنبه 24 مهر الی یک شنبه 29 مهر
ورودی نیمسال دوم ( بهمن) : از روز چهارشنبه 2 آبان الی یک شنبه 6 آبان
شروع کلاسهای ورودی نیمسال اول (مهر) : 1 آبان
شروع کلاسهای ورودی نیمسال دوم (بهمن ) : 20 بهمن
امکان تمدید ثبت نام الکترونیکی به هیچ وجه وجود ندارد لذا در زمان مشخص شده حتما ثبت نام خود را انجام دهید.
زمانبندی تحویل مدارک (حضوری) به اداره آموزش
رشته |
ورودی |
تاریخ تحویل |
کارشناسی فرش |
نیمسال اول (مهرماه) |
7 آبان |
کارشناسی مرمت آثار تاریخی |
نیمسال اول (مهرماه) |
8 آبان |
کارشناسی باستان شناسی |
نیمسال اول (مهرماه) |
9 آبان |
کارشناسی طراحی طلا و جواهر |
نیمسال اول (مهرماه) |
12 آبان |
کارشناسی طراحی صنعتی |
نیمسال اول (مهرماه) |
13 آبان |
کارشناسی چندرسانه ای |
نیمسال اول (مهرماه) |
14 آبان |
کارشناسی معماری |
نیمسال اول (مهرماه) |
15 آبان |
کارشناسی شهرسازی |
نیمسال اول (مهرماه) |
16 آبان |
کارشناسی ارتباط تصویری |
نیمسال اول (مهرماه) |
19 آبان |
کارشناسی نقاشی ایرانی |
نیمسال اول (مهرماه) |
20 آبان |
کارشناسی هنر اسلامی
|
نیمسال اول (مهرماه)
|
21 الی 23 آبان |
رشته |
ورودی |
تاریخ تحویل |
کارشناسی معماری |
نیمسال دوم (بهمن ماه) |
28 بهمن |
کارشناسی شهرسازی |
نیمسال دوم (بهمن ماه) |
29 بهمن |
کارشناسی طراحی صنعتی |
نیمسال دوم (بهمن ماه) |
30 بهمن |
کارشناسی طراحی طلا و جواهر |
نیمسال دوم (بهمن ماه) |
1 اسفند |
کارشناسی چندرسانه ای |
نیمسال دوم (بهمن ماه) |
4 اسفند |
کارشناسی ارتباط تصویری |
نیمسال دوم (بهمن ماه) |
5 اسفند |
کارشناسی نقاشی ایرانی |
نیمسال دوم (بهمن ماه) |
6 اسفند |
تذکرات :
امکان ثبت نام برای ورودی های نیمسال اول ( مهرماه) بدون داشتن مدرک پیش دانشگاهی و برای نظام آموزشی جدید (3-3-6) مدرک متوسطه دوم با قبولی حداکثر 31 شهریور ماه سال 1403 وجود ندارد.
تبصره : ورودی های نیمسال دوم ( بهمن ماه) اگر موفق به فارغ التحصیلی مقطع متوسطه تا 31 شهریور 1403 نشده اند ثبت نام آنها مشروط بوده و می بایستی بعد از شرکت در امتحانات دی ماه و اخذ نمره قبولی، حداکثر تا 30 بهمن 1403 مدرک متوسطه دوم و ریزنمرات را ارائه نمایند.
دانشگاه هیچ مسئولیتی در خصوص لغو قبولی احتمالی آن دسته از پذیرفته شدگان رشته های صرفا با سوابق تحصیلی که معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنها کمتر از معدل اعلامی به سازمان سنجش باشد ندارد و امکان ادامه تحصیل برای این افراد وجود نخواهد داشت.
بارگذاری مدارک و فرمها صرفا می بایست به صورت اسکن با کیفیت بالا و فرمت jpg بوده و از بارگذاری عکس آنها خودداری شود.
اصل مدارک تحویلی به هیچ عنوان به دانشجو عودت داده نخواهد شد.
مراحل ثبت نام الکترونیکی:
- قبل از اقدام به ثبت نام الکترونیکی کلیه مدارک را با فرمت jpg اسکن و آماده کنید.
- عکس سه در چهار: 3 قطعه (تمام رخ ، رنگی)
- اسکن صفحات شناسنامه
- کارت پایان خدمت یا کارت معافیت (درصورت دارا بودن)
- مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی
- ریزنمرات سه ساله متوسطه و پیش دانشگاهی
- برای نظام آموزشی جدید(3-3-6) مدرک متوسطه دوم و ریزنمرات سه ساله متوسطه دوم
- مدرک تحصیلی و ریزنمرات بدون مهر و امضاء فاقد اعتبار است.
- مراجعه به سامانه تائیدیه مدارک تحصیلی آموزش و پرورش به آدرس https://emt.medu.ir و دریافت کد رهگیری تائیدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی و یا مراجعه به دفاتر پیش خوان دولتی
2. مراجعه به درگاه :
https://portal.tabriziau.ac.ir/Hermes
وارد بخش پذیرش (قسمت پائین صفحه) شوید ، نام کاربری کد ملی و رمز عبور شماره شناسنامه را وارد نمائید.
3. پرداخت هزینه ثبت نام ( مبلغ 60 هزار تومان بابت خدمات دانشجویی)
4. تکمیل مشخصات فردی :
5. تکمیل مشخصات خانوادگی:
6. الصاق مدارک و فرم های ثبت نام : اصل مدارک تحصیلی و فرمهای ثبت نام مندرج در بند 1 را در جاهای خود الصاق کنید.
پس از تکمیل و بارگذاری مدارک حتما گزینه "ارسال" را بزنید و جهت اطمینان، بعد از یک روز کاری مجدداً به قسمت پذیرش مراجعه نموده و رسید ثبت نام دریافت نمایید و در صورت اعلام نواقص در قسمت یاداداشت نسبت به رفع آنها اقدام کنید. عدم ثبت گزینه ارسال به منزله عدم ثبت نام می باشد حتی اگر اطلاعات و فرم ها رو بارگذاری کرده باشید.
مراحل دریافت معافیت تحصیلی (ویژه برادران):
پذیرفته شدگان جدیدالورود (برادران) مشمول خدمت نظام وظیفه ، موظف هستند بلافاصله پس از ثبت ناماینترنتی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز،با دردست داشتن مدرک فارغ التحصیلی قبلی و قبولی سازمان سنجش جهت درخواست معافیت تحصیلی برای ادامه تحصیل،به دفاتر پلیس + 10 یا سامانه وظیفه عمومی ناجا مراجعه کنند.
ورود به سایت services.epolice.ir
برای ورود ابتدا نام کاربری (کد ملی) و کلمه عبور (کد 5 رقمی سخا) را وارد نمایید.
اگر به کد سخا دسترسی ندارید گزینه فراموشی کلمه عبور را انتخاب نمایید که شماره تماسی که وارد می کنید می بایست به نام خود داوطلبان باشد
. لازم است در خصوص درج نام دانشگاه محل تحصیل و رشته قبولی در سامانه مذکور دقت شود سپس تأیید معافیت تحصیلی خود را از دانشگاه محل تحصیل پیگیری نمایند. ثبت نام دانشجوی مشمول خدمت نظام وظیفه در نیمسال بعدی منوط به وصول معافیت تحصیلی تایید شده میباشد
.
دانشجویان انصرافی در صورتی که در سقف سنوات تحصیلی اولیه، موضوع تبصره ۱ ماده ۳۳ قانون، انصراف داده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه و رشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید بیش از یک سال سپری نشده باشد. مضافاً مشروط به اینکه قبلاً از امتیاز یک بار انصراف، استفاده نکرده باشند
.
جهت اطلاع از وضعیت خوابگاه می بایستی به امور دانشجویان مراجعه و یا با شماره تلفن های35421734-041 و35297615-041 تماس بگیرید.
جهت اطلاع از برنامه درسی و نحوه برگزاری کلاسها به صفحه دانشکده مورد از نظر از طریق لینکهای زیر مراجعه کنید.
- دانشکده هنرهای تجسمی شماره تماس دفتر: 04135419712 و 04135297503
پذیرفته شدگان رشته نقاشی ایرانی، ارتباط تصویری
https://visualarts.tabriziau.ac.ir/
- دانشکده هنرهای صناعی تماس دفتر : 04135419966 و 04135297505
پذیرفته شدگان رشته هنر اسلامی
https://islamicarts.tabriziau.ac.ir/
- دانشکده چند رسانه ای تماس دفتر : 04135297591
پذیرفته شدگان رشته چندرسانه ای
https://multimedia.tabriziau.ac.ir/
- دانشکده طراحی تماس دفتر: 04135419703 و 04135297321
- پذیرفته شدگان رشته طراحی صنعتی و – ساخت طلا و جواهر
https://idesign.tabriziau.ac.ir/
دانشکده فرش تماس دفتر: 0415419973 و 04135297146
https://carpetdesign.tabriziau.ac.ir/
- دانشکده حفاظت آثار فرهنگی تماس دفتر:04135419968 و 04135297140
پذیرفته شدگان رشته مرمت آثار تاریخی و باستان شناسی
https://fcmc.tabriziau.ac.ir/
دانشکده معماری و شهرسازی تماس دفتر : 04135539207
پذیرفته شدگان رشته معماری و شهرسازی
https://architecture.tabriziau.ac.ir/
با تشکر مدیریت آموزشی و تحصیلات تکمیلی