با سلام، ضمن عرض تبریک قبولی شما پذیرفته شده گرامی، بدین وسیله به اطلاع می رساند با توجه به شرایط اضطراری پیش آمده ناشی از کوید 19، ثبت نام و تحویل مدارک در این دانشگاه به صورت الکترونیکی و غیر حضوری خواهد بود.
اطلاعیه دانشگاه هنر اسلامی تبریز در خصوص ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی (آزمون سراسری سال 1400و سوابق تحصیلی)
با سلام، ضمن عرض تبریک قبولی شما پذیرفته شده گرامی، بدین وسیله به اطلاع می رساند با توجه به شرایط اضطراری پیش آمده ناشی از کوید 19، ثبت نام و تحویل مدارک در این دانشگاه به صورت الکترونیکی و غیر حضوری خواهد بود.
پذیرفته شدگان گرامی لازم است در تاریخ های مقرر طبق زمان بندی اعلام شده در جدول زیر نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام و تا تاریخ 15 مهر نسبت به ارسال اصل مدارک طبق بندهای این اطلاعیه اقدام نمایند.
برنامه زمانی:
رشته |
زمان ثبت نام الکترونیکی |
زمان تحویل مدارک به صورت غیر حضوری (ارسال از طریق پست) |
تمامی رشته ها
برادران |
7 الی 10مهر |
حداکثر تا 15مهر |
تمامی رشته ها
خواهران |
10 الی 12مهر |
حداکثر تا 15مهر |
قبول شدگانی که به هر دلیلی موفق به ثبت نام الکترونیکی نشده اند تا 12 مهر ماه فرصت دارند نسبت به تکمیل مدارک خود در سامانه اقدام کنند
ثبت نام الکترونیکی تا 17 مهرماه تمدید شد.
بعد از بارگذاری مدارک، جهت اطمینان از ارسال مدارک گزینه ثبت نهایی حتما انتخاب شود.
شروع کلاسها برای پذیرفته شدگان ورودی نیمسال اول از سه شنبه 20 مهر خواهد بود. جهت اطلاع جزییات بیشتر به سایت دانشکده مربوطه مراجعه نمایید.
نحوه ثبت نام الکترونیکی:
- با مراجعه به سایت https://portal.tabriziau.ac.ir/Hermes و وارد کردن نام کاربری (کد ملی) و گذرواژه (شماره شناسنامه) نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید.
- قبل از اقدام به ثبت نام الکترونیکی کلیه مدارک زیر را با فرمت jpg اسکن و آماده کنید.
- تمام صفحات شناسنامه
- تصویر شخص
- کارت ملی به صورت پشت رو
- کارت پایان خدمت یا کارت معافیت (درصورت دارا بودن)
- مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی
- ریزنمرات سه ساله متوسطه و پیش دانشگاهی
- برای نظام آموزشی جدید(6-3-3) مدرک متوسطه دوم به همراه کارنامه سه ساله متوسطه دوم
- مراجعه به سامانه تائیدیه مدارک تحصیلی (دیپلم) به آدرس https://emt.medu.ir و دریافت کد رهگیری و یا مراجعه به دفاتر پیش خوان دولتی
- قبل از اقدام به ثبت نام الکترونیکی کلیه فرم های زیر را تکمیل، امضا و با فرمت jpg اسکن و آماده کنید.
4.فایل الکترونیکی کلیه مدارک مندرج در بندهای 2 و 3 را در جاهای تعیین شده در سایت ثبت نام الکترونیکی بارگذاری کنید.
- پس از اتمام ثبت نام الکترونیکی حتما گزینه "ارسال" را بزنید.
- جهت اطمینان، بعد از یک روز کاری مجدداً به سایت مراجعه نموده و رسید ثبت نام و کد دانشجویی دریافت نمایید و در صورت اعلام نواقص در قسمت یاداداشت نسبت به رفع آنها اقدام کنید.
نحوه ارسال مدارک:
- اصل و یک سری کپی از کلیه مدارک تحصیلی و شناسنامه ای به غیر از اصل شناسنامه و کارت ملی (مندرج در بند 2 نحوه ثبت نام الکترونیکی) و اصل کلیه های فرمهای ثبت نام (مندرج در بند 3 نحوه ثبت نام الکترونیکی) را بهمراه 3 قطعه عکس سه در چهار به صورت پست پیشتاز به آدرس پستی زیر ارسال کنید.
تبریز- خیابان آزادای – میدان حکیم نظامی- دانشگاه هنر اسلامی تبریز- اداره کل آموزش و تحصیلات تکمیلی- کدپستی: 5164736931
- نام و نام خانوادگی پذیرفته شده، مقطع قبولی و رشته قبولی و (کد دانشجویی صادر شده از طرف مسئول ثبت نام) خود را حتما بر روی بسته پستی بنویسید.
- جهت انجام تائیدیه تحصیلی بایستی به لینک https://emt.medu.ir/ مراجعه نموده و ثبت نام نمائید و یا میتوانید به مراکز دفاتر پیش خوان دولتی مراجعه نموده و در نهایت کد تائیدیه تحصیلی را در قسمت ثبت نام الکترونیکی بارگزاری نمایئد
تذکرات :
- امکان ثبت نام بدون داشتن مدرک پیش دانشگاهی و برای نظام آموزشی جدید(6-3-3) مدرک متوسطه دوم با قبولی حداکثر 31 شهریور ماه سال 99 وجود ندارد.
- بارگذاری مدارک و فرمها صرفا می بایست به صورت اسکن با کیفیت بالا و فرمت jpg بوده و از ارسال عکس آنها خودداری شود.
- اصل و کپی تمام مدارک تحویلی به هیچ عنوان به دانشجو عودت داده نخواهد شد. لذا کپی و یا اسکن تمام مدارک را در نزد خود نگهداری نمایید.
مراحل دریافت معافیت تحصیلی (ویژه برادران):
- مراجعه مشمول به یکی از دفاتر پلیس +10 و اخذ کد سخا(چنانچه مشمول قبلا یکبار کد سخا از پلیس +10 اخذ نموده نیازی به مراجعه مجدد نبوده و همان کد سخا قابل بهره برداری است).
- مراجعه مشمول به سامانه SERVICES.EOPOLICE.IR (فقط با استفاده از کامپیوتر رومیزی و لب تاپ – از گوشی تلفن استفاده نگردد).
- ضمنا چنانچه کد سخا مشمول بعد از ورود به سامانه با خطا مواجه شد مشمول می تواند با مراجعه به وظیفه عمومی و یا دفاتر پلیس +10 نسبت به ثبت شماره تلفن همراه به نام خود مشمول اقدام و بعد از 72 ساعت با مرجعه به سامانه SERVICES.EOPOLICE.IR و کلیک روی آیکون فراموشی رمز(پایین سمت چپ)، کد سخا جدید به تلفن همراهی که به نام مشمول ثبت شده ارسال می گردد.
- بعد از ورود به سامانه از گوشه سمت راست صفحه(وظیفه عمومی) (درخواست) (ثبت درخواست) را انتخاب کرده و در پایین صفحه (نوع درخواست)، معافیت تحصیلی دانشجویان داخل را انتخاب و با کلیک روی گزینه افزودن وارد صفحه بعد می شوید که در این مرحله باید مشمول اطلاعات فردی خود را تکمیل نماید.
- مرحله بعد تکمیل بخش اطلاعات تحصیلی است که مشمول باید اطلاعات تحصیلی مقطع قبلی خود را با توجه به مدارک ارائه شده از سوی مدرسه یا دانشگاه با دقت ثبت نماید.
- در این مرحله مشمول باید درخواست معافیت تحصیلی خود را که قصد شروع به تحصیل در آن مقطع و دانشگاه را دارد ثبت نماید.
- بعد از تکمیل مراحل بالا؛مشمول درخواست خود را تایید می کند و بعد از پرداخت هزینه که بصورت اینترنتی انجام می پذیرد درخواست مشمول برای تایید به دانشگاه محل تحصیل از طریق سامانه ارسال می گردد.
- مشمول باید با هماهنگی دانشگاه محل تحصیل نسبت به تکمیل پرونده در دانشگاه محل تحصیل و تعیین تکلیف نهایی معافیت تحصیلی ثبت شده در سامانه اقدام نماید.
در صورت هر گونه مشکل معافیت تحصیلی آقای جعفرپور با ایمیل
m. jafarpour@tabriziau.ac.ir و شماره تماس 04135297525 ارتباط داشته باشید.
در صورت نیاز به رفع مشکلات ثبت نام با آقای کاظم زاده با شماره تلفن : 04135297524 و ایمیل
akg1390@gmail.com تماس بگیرید.
جهت اطلاع از وضعیت خوابگاه با امور دانشجویان آقای جواد شیری به شماره 04135297615 تماس بگیرید.
با تشکر
مدیریت امور آموزش و تحصیلات تکمیلی